Sales Consultant til nordisk salgsafdeling i København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af en dynamisk og professionel atmosfære samt muligheden for at tjene væsentligt over gennemsnitlig indkomst? Har du en passion for at skabe meningsfuld dialog og sælge kvalitetsprodukter til toppen af det nordiske erhvervsliv? Så læs videre her! 

Din nye rolle:

I stillingen som Sales Consultant hos JUC, kommer du til at være i kontakt med nogle af landets førende ledere. Det vil netop være dig, der via telefon skal kommunikere direkte med dette segment af kunder med henblik på at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. Du får fornøjelsen af at sælge vores professionelle netværksgrupper på et stærkt marked. Dine salgskompetencer bliver sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at opnå succes og en lys fremtid for din salgskarriere. Du vil komme til at arbejde i store og lyse lokaler placeret helt centralt i København på Axelborg, som ligger et stenkast fra Københavns Hovedbanegård.

Som ansat i JUC er der en række fordele, som du ikke vil gå glip af:

  • Omfattende og intensiv onboarding med fuld oplæring, så du er klædt på til succes i din nye rolle.
  • En af de bedste løn- og provisionsordninger på markedet.
  • Salgstræning, kurser og udvikling, herunder personlig coaching.
  • Frisk bagt morgenbuffet hver fredag, samt Fredagsbar sidste fredag i måneden.
  • In house gourmet kok og kantine, som ligeledes leverer maden til landets topadvokater.
  • Et hav af salgskonkurrencer med præmier såsom vin, chokolade og gaveæsker.
  • To årlige firmafester for alle 160 medarbejdere, som du sent vil glemme.
  • Medarbejdergoder og rabataftaler hos cafeer, kaffebar, natteliv m.m.
  • Månedlige medarbejderarrangementer såsom padeltennis, kanalrundfart, whiskysmagning mv.
  • Vi tilbyder en fuldtidsstilling med en konkurrencedygtig løn og en attraktiv provisionsordning. 
  • Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA.
  • En stor respekt og tillid gives til dig som medarbejder og kollega, og vi glæder os til at se dig "shine" i en verden fuld af fart og konkurrence. 
  • Du vil være sikret gode kollegaer, en ledelse der støtter dig samt en rig mulighed for at skabe relationer for livet.
  • Desuden garanterer vi, at vi er gode til at fejre hinanden og de mange succeser, vi opnår i JUC.

Dit fremtidige team: 

Du vil være en del af et socialt og professionelt fællesskab i en hurtigt voksende virksomhed. Vi er på vej til flere nye markeder i Europa, og du vil være baseret på vores smukke hovedkontor på Axelborg i centrum af København. Dine nye kolleger kommer fra forskellige baggrunde - det, de alle har til fælles, er, at de er talentfulde og inspirerende. Hos JUC er vi alle en del af succesen, vi har det sjovt, og vi vokser - sammen.

"Som Salgskonsulent hos JUC har man bogstaveligt talt kontrol over sin egen hverdag. Selvom vi selvfølgelig arbejder med visse mål, er det i sidste ende op til os selv, hvordan vi når dem. Den oplæringsperiode, jeg havde, var super omfattende og givende og gav den værktøjskasse, der skulle til, for at man var klædt på til at håndtere opgaven på egen hånd. Derudover er vores ledere altid til rådighed og besidder en rig viden omkring hele produktet, som selvfølgelig altid er der, når man har brug for råd eller en hjælpende hånd. Udviklingsmulighederne har været virkelig gode. Jeg har selv kunne mærke, at man bliver anerkendt for sit arbejde. Efter blot 7 måneder fik jeg min forfremmelse, som virkelig fortalte mig, at jeg havde valgt et godt sted at være, og man kan mærke, at JUC belønner hårdt arbejde både personligt, men også materielt. Med den gode faste grundløn og med en meget opnåelig og endnu mere attraktiv provisionsordning bliver man virkelig motiveret til at yde lidt ekstra indsats hver dag" - Kristoffer, Senior Salgskonsulent hos JUC

Din profil:

  • Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven.
  • Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god og professionel måde. Heri er det en forventning, at du i skrift og tale behersker enten dansk, norsk eller svensk på modersmål niveau. 
  • Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs og kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret på høj relevans for kunden.

Hvem er JUC?

Etableret i 2001, og i dag er vi Skandinaviens førende udbyder af kurser, netværk og konferencer målrettet advokater, jurister og revisorer. Vi er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Holland og Belgien.

Er du klar på nye salgsudfordringer?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte People and Culture Coordinator:  

Josephine Tranholm + 45 28 34 71 26.

Send din ansøgning og CV via knappen "Ansøg dette job".

Grundet vækst afholder vi samtaler løbende. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=94b0ad08)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JUC SERVICE ApS, Vesterbrogade, 1620 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=94b0ad08&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891849

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet